maandag 22 december 2014

Maandag 22 december

Heey iedereen.

Wat een week wat een week!!

Afgelopen week hebben we een WA bezocht omdat ze nu op vakantie is in Zuid Afrika! en we moesten haar nog met een paar laatste dingen helpen! ik zal haar missen, en we hebben een super coole gezinsavond gehad en we gaan deze week ook naar deze familie omdat we daar kerst gaan vieren.

Deze week hadden we ook weer austhaus met de Zollikhofen sisters! ik had de mogelijkheid om naar Zollikhofen te granen we hadden een goede tijd , ze waren begonnen met kerstkaarten maken voor de leden en ik heb ze geholpen! het was super leuk werk ik heb meer geduld gekregen voor zulke dingen op zending toch nog iets geleerd hahahaha.
We hadden omdat het bijna kerst is allemaal kerstvieringen, het eerste feest was met de ZHV we zijn naar het bos gegaan het regende en gelukkig waren we in een hut, het feest betond uit lekker eten en veel zingen ow wat heb ik genoten!

Kunnen jullie je nog herinneren dat we een lid hebben geholpen met het opzetten van een kerst play??
We hebben haar deze week nog met de laatste dingen geholpen zodat die ouders lekker konden genieten voor hun kids in de avond. Aangezien we op maandag geen P-day hadden omdat we op zaterdag iets leuk wilde doen hebben we ook goed genoten, we zijn de bergen in gegaan! er was sneeuw, en zon en er was goed gezelschap, de familie die ons mee genomen had zijn erg goed bevriend met ons en ze helpen ons enorm met het onderwijzen van onze onderzoeker en hij was ook meegekomen we hebben heerlijk genoten.

In de avond hadden we nog een kerstviering met de wijk het jeugdwerk had een toneelstukje voorbereid super schattig!  Solothurn is een koele wijk.
En zondag was het weer tijd voor de kerk, we hebben veel geleerd er waren veel mensen.
Na de kerk hadden we nog een lesje in Frans ik kon natuurlijk niks verstaan! ow mijn collega doet het erg goed!!!

OK dan!
Ik wens jullie SUPER fijne en goede feest dagen
Frome Weihnachten
Merry Christmas

Eure Sister Jessica Bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten